2008. január 12., szombat

Debreceni sólyom

Ma reggel fél 8-ra kiértem a dobozi lakótelepi víztoronyhoz, és szépen megnéztem a vándorsólymot. Majd elrepült, hogy utána visszaüljön. 8kor jött a troli, irány az egyetem vizsgázni. Azért előtte még lecsekkoltam a villamosmegállóban a fenyőket. Ennek köszönhetően, végre idén is láttam zöldikét:) Rögtön 2 hímet. Sőt később a nyírfán egy tojó csíz is mutatta magát (néha a kis dolgoknak is örülni kel:)). Aztán egy laza vizsga, és már ballagtam is visszafelé a campusba. A Nagyerdei Parkon vezetett át az utam, ahol egy fenyőrigó csapat hangoskodott. Ha már ott voltak, átnéztem őket. Egy szőlőrigó lett a jutalom. Aztán egy fakopáncs keltette fel a figyelmem. Nem kis örömet okozott mikor itt "lent", Debrecenben sikerült megpillantanom egy közép fakopáncsot! Majd irány a koli, onnan a vonat. Egerben megint megnéztem és hallgattam a macskabaglyot, utána irány haza.
Éves lista: 69 faj

Nincsenek megjegyzések: