2008. szeptember 12., péntek

Gyűrűzővizsga

Hajnalban indultunk Pestre, hogy odaérjünk a gyűrűzővizsgára. Az útitársak Fiteti, Gil, Anti és Tündérlala voltak. Szolnokon megálltunk a benzinkútnál, ahol Gábor a verebek közt egy hullámos papagájra lett figyelmes. Ezt a fajt még soha nem láttam terepen:) A vizsga egyikünknek sem sikerült, ráadásul engem a kérdések még jól fel is idegesítettek, és jelenleg nem úgy gondolom, hogy a közel jövőben megpróbálkozok még vele. Visszafelé Szolnok mellett láttunk a kocsiból egy halászsast, és utána benéztünk a Telekhalmai-halastavakhoz. Természetesen tökéletes ellenfény volt. Azért érdekesebb fajként volt néhány kis sirály (fiatal és öreg is), Temminck-partfutó és rétisas. Majd Fiteti megtalálta az alvó halászsirályt. Ezután Furkót letettük, és elindultunk Debrecenbe. Kisújszállás mellett még láttunk egy fiatal pusztai ölyvet, aztán megérkeztünk.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Peti!

A kérdések szerintem nem csak Téged idegesítettek fel! :)
Egyébként a blog nagyon jó, csak rakj több fotót!
Ja és örülök, hogy végre van egy madarász, aki a papagájt rendesen le tudja írni! :D

Gil

Névtelen írta...

Furkó az apád....., Petykó :D De 2ezer forintbol elég jót madarásztunk azé....csak "szegény" Antit sajnáltam, mikor kijelentette, hogy 10 perc alatt kevés ez a halászsas meg halászsirály magyar újnak :D:D XD nah, azon megfeküdtem...
Nah, pihennyé...

Tündér...

Névtelen írta...

"Már kiskoromtól kezdve vonzottak az állatok, de csak az egyetemi évek alatt kezdtem túl komolyan venni:)"
Hallottam már olyan orvosról, aki kitud kezelni ebből, te kis perverz..:D :D XD


TL

Névtelen írta...

Üdv!
4 éve madarászkodom, inkább kezdő és haladó közé sorolnám magam, de olyan kategória meg nincsen. :D most találtam a blogodat. Nagyon jók a bejegyzések, ja és azt szeretném kérdezni, hogy a gyűrűzővizsgáról eltudnál nekem mondani pár dolgot?pl van-e díja és ha igen, akkor mennyi? hogy zajlik? van-e valahol anyag hozzá neten? stb. előre is köszönöm. én is gondolkodom azon, hogy majd megpróbáljam. üdv!