2008. február 29., péntek

Újra Bükk

Ma felmentem egy régi vízirigó-költőhelyre, hátha megint sikerül megtalálni. Az úton sok énekes mozgott, köztük fenyvescinegék és sárgafejű királykák is. Az énekes rigókból is többet sikerült látni, de meglepetésemre hegyi billegető nem volt a patakon. Aztán az egyik helyen megláttam egy nagyobb árnyat a patakon. Közelebb mentem, és néhány pillanatra sikerült meglátni a madarat. Újra vízirigó a Bükkben! Nagyon örültem neki. Visszafelé még kinéztem a Bél-kőre, de sajnos a párkányt lezárták, ezért sarkon fordultam és fáradtan haza battyogtam.
Éves lista: 122 faj

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Régóta szeretnék vízirigót látni!
Merre van ez a költőhely?
Melyik patak mentén?

Balázsi Péter írta...

Ajánlom figyelmedbe télen a jósvafői tengerszemet Gábor!